Behringer BCF 2000 studio midi moottoroitu mikseri, ok windows 10

Shalom Hyvin on mennyt Windows 10 kanssa.

P1070372

Behringer BCF 2000 studio midi moottoroitu mikseri, ok windows 10. Tämä toimii hienosti www.reaper.fm hyvän ja halvan äänitysstudion kanssa. Näytössä on bhui joka on Baby Hui emulointimoodi. Tämä moodi on erityisesti valmistettu sisään tyohon laitteeseen jälkeenpäin ja se meni vain Win 7 32 bittilsellä, ei 64 bit. Moottoroitu on recall jossa potikat pamahtavat oikeaan asentoon kun esim vanha projekti avataan Reaperiin.

Mutta nyt kun laitan toisen studio windows koneen uusiksi, teen siitä dual bootin varmuuden vuoksi. eli ensiksi laitan Windows 7 ja sitten uusi partitio ja Windows 10 sinne. Mintool partition wizard free ohjelmalla voi muuttaa partitioiden kokoja  tai poistaa tai tehdä uusia. http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html mutta sillä voi sekunnissa tuhota koko kiintolevyn sisällön jos et osaa. Mutta Win 10 ja Win 7 voivat olla yhdellä fyysisellä levyllä eri osoissa ja hyvin menee.

Kannettavassa säilösin win 8.1 pieneksi vain ehkä 50 gigaa ja win 10 sai lähes koko kiintolevyn n. 700 Gigaa. se toimii niin hvyvin. Mutta samsung s5 usb ei toimi Win 10 tällä hetkellä. Eli aina voi löytyä softa, joka ei toimikaan Win 10 kanssa. Mutta vaikka Win 10 on uusi, se on paras Windows ehdottomasti. Laitan koneita kuntoon myös työkseni, datorsupport on yksi osa-alue.

Kuuntele usko ja tunnusta suullasi ihmeellinen Jumalan ihmeenä ja merkkinä tullut musiikkisovitus joka tuli viisauden sanoina kerran, sovitus nuottiin Kirkas aamu pian koittaa: -> Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi… tästä ei ole vielä videota. Jukka268b

Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, sinä pelastut. Room 10:9 JKR

Jo tämän yhden Jumalan sanan jakeen noudattaminen johtaa pelastukseen. Kun ihminen on uskossa Jeesukseen ja vaikka hän kuolinvuoteellaan kiroaisi ja purisi sairaanhoitajaa, hän pelastuu kuitenkin. Sillä perusteella että vaikka kaikki ihmisen omat teot olisivat arvottomia eli palaisivat Jumalan edessä, hän kuitenkin itse pelastuu kuin tulen läpi, ja näin  viettää  ikuisuuden taivassa einä helvetissä, jossa mato jäytää, tuli polttaa, eikä se lopu koskaan. Tähän tuli voitelu tätä krjoittaessani. Tämä julknaistaan vielä erikseen.

11 Muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä on pantu, ja se on Jeesus Kristus.
12 Rakennetaanpa tälle perustukselle kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,
13 kunkin työ on tuleva ilmi. Tuomiopäivä, joka ilmestyy tulessa, koettelee, millainen kunkin aikaansaannos on.
14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, hän saa palkan.
15 Se taas, jonka tekemä rakennus palaa, kärsii vahingon. Hän itse kuitenkin pelastuu, mutta kuin tulen läpi.
16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli, ja että Jumalan Henki asuu teissä? ! 1Kor 3 luvusta JKR mukaan.

Jos olet vähänkin janoinen löydät tältä sivulta ASUT sekä JKR suomenkielen parhaimmat Raamatut PDF, e-sword ja The unbound Bible moduleina, sekä ASUT myös mp3 ja ZIP.